sobota, 10. januar 2015

Številke 2014

Najprej en vesel pozdrav, prvo leto je naokrog, kot se spodobi, ga lahko tudi številčno malo obdelamo - eni prej, drugi malo kasneje, spet tretji takrat, ko imamo čas. Tako za zanimivost.

O.k., v petek med 21. in 22. uro po lokalnem času je število ogledov preseglo deset tisoč (brez mojih, seveda, in to prav na vseh elektronskih napravah, preko katerih dostopam), jupi! :) Sem prav vesela! Sploh glede na to, da blog ni bil javno dostopen od vsega začetka, tako da sem še bolj ponosna. Vesela sem, ker vem, da me spremljajo praktično vsi, ki mi nekaj pomenijo, zelo vesela sem pa tudi tistih ostalih, naključnih obiskovalcev, zaradi katerih dejansko objavljam - da poustvarjajo, dobijo ideje in mogoče tudi delijo kakšno misel na blogu (teh je dejansko zelo (pre)malo).





Če se gremo statistiko, daleč najbolj priljubljena objava je objava o sadnih košaricah, dejansko odkar je objavljena. Fino, krhko in hkrati sočno pecivo, ki si zasluži vso pozornost. Upam, da se ga niste samo nagledali, ampak da ste ga tudi pokusili... :) Če ne, je lahko to vaš novi izziv. Sledijo piškoti (brez moke, jajc in dodanega sladkorja), objave o tortah nasploh, cake pops, sladkorna čipka, panna cotta in makaroni (francoski). Največ ogledov se zgodi preko ZDA, sledi naša ljuba domača Slovenija. Glede brskalnikov in ostalega pa niti ne bom delala reklam, ni nobene potrebe - še naprej uporabljajte svojega najljubšega. :)

V tem letu upam, da se vse skupaj malo umiri. Trenutno je prednostna naloga zaključiti izobraževanje in zapustiti akademski svet. Poleg tega je še kar nekaj stvari, ki se bodo letos zgodile, ampak o tem kaj več kdaj drugič...


Z vami, za vas (in vse nas),
Maja


6 komentarjev:

  1. Odlično! Bomo spremljali še naprej tvoje zmajarije! Juhuhu!

    OdgovoriIzbriši
  2. In če je treba kakšno vejico ali drugo slovnično napako popraviti, tudi lahko sporočiš... :P Sicer pa nadaljujem v tem slogu, počasi se blog razvija...

    OdgovoriIzbriši
  3. Tako se to dela ja - ne da je samo lepo in dobro kar skuhaš in spečeš, ampak je še dodatno podkrepljeno s kakšno znanstveno metodo!

    OdgovoriIzbriši
  4. Bravo! :) Me sploh ne čudi, ker objavljaš take dobrote in tako dobro opišeš postopek, da se mi zdi da bi še jaz kaj od tega lahko naredila ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A to zdaj je bila znanstvena ugotovitev?! :) Saj, a ni to namen bloga? Katja, jaz komaj čakam, da pridem do tebe v goste :P

      Izbriši