nedelja, 25. januar 2015

Jabolčna pita

Jabolčna pita je sladica, ki se je spominjam od nekdaj, iz časa svojega otroštva. Pravzaprav se spominjam, da se je doma vsako nedeljo nekaj speklo, največkrat sta prišla na vrsto jabolčni zavitek (štrudelj) in jabolčna pita. Tudi zato, ker je bilo treba porabiti jabolka iz ozimnice. Doma me je čakalo še nekaj jabolk, ki so se medila kar nekaj časa, rezultat pa je bila najbolj sočna jabolčna pita, ki sem jo kdajkoli naredila.



Recept

testo:
250 g moke
120 g masla
140 g sladkorja v prahu
2 rumenjaka
1 žlica belega vina
naribana lupinica 1 limone
vrečka vanilijevega sladkorja

nadev:
1 kg jabolk
150 g sladkorja
cimet
sok 1 limone

maslo za pekač

Pečico vključimo in segrejemo na 180 °C. Na delovno površino presejemo moko, dodamo na kocke narezano maslo in vse preostale sestavine, iz katerih na hitro zamesimo testo. Navadno je dobro, da testo počiva vsaj kakšno uro, moje tokrat ni, ker nisem imela potrpljenja. :) Testo sem razdelila na dva dela, približno 3/5 za spodaj in preostanek za mrežo. Večji del razvaljamo (najbolje na peki papirju) na 3 do 4 mm debelo in ga položimo na pomaščen pekač za pito (uporabite lahko tudi tistega za torto s snemljivim obodom). Jabolka operemo, olupimo, naribamo, dodamo sladkor, cimet in limonin sok. Jabolka naložimo na testo v pekaču in ga prekrijemo z mrežo iz preostanka testa. Damo v prej segreto pečico, jaz sem pod pekač postavila še en pakč s peki papirjem, saj sem imela čudne slutnje, da bo šlo čez, ker je bil pekač do vrha napolnjen. Pečemo 35 do 45 minut, dokler ni lepo zapečena.


Preden jo postrežemo, počakamo, da se malo ohladi, da jo lahko vzamemo iz pekača, sicer se kar razleti (kar se mi je naredilo, ker se mi je mudilo). Posujemo s sladkorjem v prahu in postrežemo.

Pa dober tek!

Ni komentarjev:

Objavite komentar