petek, 26. september 2014

Sladkorna čipka

Kljub temu, da mogoče izgleda precej težko, ni. Edino, kar potrebujemo, je čas oziroma več (enakih) modelčkov.




O.k., kot sem že napisala, ni tako težko, vseeno pa potrebuješ malo dobre volje. Sama sem se tega lotila ob poslušanju Spetka z Wernerjem na obisku, tako da mi dobre volje ni primanjkovalo. :)

Lotimo se tako, da kupimo modelčke (Ebay, Banggood, Amazon) in maso za izdelavo sladkorne čipke. Kljub temu, da sem slišala marsikaj o tem, sem se vseeno lotila.

Pripravimo si maso - v mojem primeru sem za 15 čipk zmešala 20 g mase s 30 g vode, dokler nisem dobila goste, viskozne mešanice, s katero sem napolnila modelčke. Jaz sem jih najprej napolnila z žlico na grobo, potem pa z lopatko malo sem in malo tja, da so bile vse luknjice polne, odvečno maso pa sem dala nazaj k preostali mešanici. Modelčki so se mi najlepše napolnili, ko sem jih gladila od zgoraj navzdol - to mora najbrž vsak posameznik dobiti svoj občutek. Napolnjene modelčke sem položila v pečico, ogreto na 70 °C, in jih sušila 20 minut, če se mi je zdelo vse skupaj preveč mokro, sem podaljšala čas sušenja za 2 do 3 minute.



Da čipke dobimo iz modelčkov, modelček položimo s čipko navzdol na delovno površino, ga rahlo ukrivimo in čipko z nožkom ali drugim podobnim orodjem spravimo ven. Dobro posušena gre čisto lepo iz modelčka, niti se ne trže, ne lepi. Če se nam zgodi, da ostane kaj mase, kjer je ne bi smelo biti, se jo da z nožkom lepo odrezati stran. Sama sem vsako čipko dala na majhen košček peki papirja in zaprla v škatlo.

Uporabimo jih za dekoracijo, recimo torte. Res luštno! :)

2 komentarja:

  1. česa vse ti nimaš v svoji shrambi

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Si predstavljaš, ko bom enkrat imela še veliko večjo kuhinjo? :D

      Izbriši