ponedeljek, 21. julij 2014

Torta za 5. rojstni dan

Torte kot take res ni problem narediti, ampak ko se otrok zmisli tik pred zdajci, da bi imel na torti figuro konja iz Toy Story - to je pa malo večji izziv. Hvala bogu imam doma vedno nekaj tičino in modelirne mase. :)

Rezultat



Mislim, da bi si bil še sam všeč! :) Ker je bilo zelo toplo, se je naš konj kar potil, ko sem ga vzela iz hladilnika - mogoče je bil nervozen. :)

Naredila sem ga po sliki, objavljeni na medmrežju. Največ težav sem imela z ustvarjanjem rjave barve, naprej je šlo pa po občutku.

Torto sem naredila iz Hershey's biskvita za popolno čokoladno torto (pojdi na objavo). Ta čokoladni biskvit je zares dober, saj ne potrebuje dodatnega namakanja, ker je sočen že sam po sebi. Torto sem naredila v obliki strjenke - biskvit, krema, biskvit. In ker je naš otrok zelo poseben, si je zaželel grozdjev nadev za torto. Mami, razmišljaj... Hmmm...


Nekoč sem delala strjenko iz grozdja. Recept sem našla v reviji Pet zvezdic (10/2012). Tokrat sem namesto svežega grozdja uporabila domačo grozdjevo marmelado, čeprav sam okus kreme ni bil ravno po mojem okusu. Premalo izrazit ob takšnem čokoladnem biskvitu. Ampak vseeno je bila odlična! Vsaj lepa. :)

Še ena fotka, Bullseye in Buzz Lightyear (manjkata še Woody in Jessie - to pa naslednjič):


 

Ni komentarjev:

Objavite komentar