četrtek, 17. julij 2014

Cake pops #3

Praznovanje rojstnih dni... Ko se en konča, že razmišljam o naslednjem. Naš veliki fant, ki je praznoval s prijatelji iz vrtca 5. rojstni dan, je dobil (zaenkrat) samo cakepopse :)


Za te prikupne tortice na palčkah sem uporabila obrezke biskvita za ruske kape (iz zamrzovalnika). Zmešala sem jih z nougat maso in prelila s čokolado in Candy melts (Wilton).

Recept:
biskvitno testo (cca 1/2 - 3/4 pekača ali kakršnikoli ostanki biskvita)
dve nougat masi
mleko po potrebi
čokolada
Candy melts
olje

Čokolado in Candy melts nasujemo vsako v svojo posodo. Segrevamo nad vodno kopeljo, zraven dodamo toliko olja, da je preliv manj viskozen (bolj tekoč), vendar se še vedno ne vidi skozi.

Biskvitno testo zdrobimo z rokami do drobtin, dodamo nougat maso in toliko mleka, da drži skupaj. V primeru, da je mleka preveč, maso popravljamo s piškotnimi drobtinami. Iz mase oblikujemo kroglice, ki jih damo v modelček in naredimo tortice. Jaz sem naredila iz polovice mase tortice (za rojstni dan se pač spodobi), iz preostale mase pa enostavne kroglice. Spodnjo polovico tortic sem pomočila v čokoladni obliv in vanje zapičila palčke ter jih postavila na stojalo iz stiropora. Dala sem jih v hladilnik, da se je čokolada strdila (v tem poletnem vremenu je čokolada na sobni temperaturi malce težavna za strjevanje). Zgornjo polovico pa sem namočila v Wiltonov preliv Candy melts in ponovila postopek strjevanja. V kroglice iz preostale mase pa sem zapičila palčke, ki sem jih prej pomočila v čokolado (oziroma preliv), in dala v hladilnik, da se je čokolada (preliv) strdila in se je sprijelo skupaj z maso. Nato sem jih namakala v preliv in pustila, da se je preliv strdil. Na koncu sem jih samo še pobrala iz stiropora in postavila v kozarce.

Tako - ni jih več! Za vse ostale pa še ena ideja! Dober tek!







Ni komentarjev:

Objavite komentar