sobota, 19. julij 2014

Ciabatta

Vsakič, ko imamo obiske, se potrudim, da spečem in preizkusim kakšno novo stvar v kuhinji. Tako me je tokrat moj mož prepričal, da naredim copate. Naredil je skoraj vse tisto, kar ponavadi naredim sama - poiskal je recept in kupil sestavine. Nato mi je dal samo še malo miru, da sem naredila. :)




Recept je našel na kulinariki, takšnega z nešteto dobrimi komentarji. Kruh pa je bil neizmerno dober, meni je bil še posebej všeč tisti, v katerega sem dodala praženo čebulo. Za ta kruh se moramo spomniti vsaj en dan prej, da naredimo predtesto, ki mora vzhajati 15 ur (čez noč).

Recept

Predtesto

10 g svežega kvasa
200 ml mlačne vode
350 g bele moke

Testo

Predtesto +
15 g kvasa
400 ml mlačne vode
60 ml mlačnega mleka
500 g bele moke
2 čajni žlički soli
50 ml oljčnega olja

Sestavine zamesimo za predtesto in jih pokrijemo z naoljeno plastično folijo, da se testo ne posuši, in pustimo vzhajati 15 ur - jaz sem pustila na sobni temperaturi, ker je bila posoda pokrita s folijo, je testo naraslo samo do folije.

Naslednje jutro sem v vodi raztopila kvas in ga zmešala s predtestom, dodala sem še mleko in moko. Ker je zmes nemogoče mesiti na roke, sem vse skupaj prestavila v mešalnik in pustila, da meša 15 minut. Nato sem dodala še sol in olje ter pustila, da se je vse dobro premešalo. Iz mešalnika sem zopet prestavila v veljo posodo, kjer je vzhajalo dobri dve uri.

Vzhajano testo sem dala na pol in preložila na pomokano delovno površino. V prvi del sem zamešala čebulo, v drugi pa narezan sušen in v olju namočen paradižnik, olive in baziliko. Oblikujemo dolg svaljek, jaz sem vsak del dala na pol, postavila na pekača, obložena s peki papirjem in potresla z moko. Pokrito s prtičem sem pustila vzhajati še približno pol ure.

Pečico sem vklopila, ko sem imela kruh že na pekačih, tako se mi je v tem času, ko je kruh vzhajal, segrela na 220 °C. Pekla sem 25 do 30 minut pri 220 °C z ventilatorjem v dveh nivojih.

Kruh je bil odličen sam in s pršutom. Ničesar drugega nismo potrebovali poleg. :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar