petek, 18. julij 2014

Smetanovi piškoti (z glazuro)




Najprej piškoti. Smetanovi piškoti so dobri že sami po sebi, tokrat sem se lotila pa še glaziranja z Royal Icing glazuro - kot vidim, bom rabila še kar nekaj vaje, da se utečem v ta del okraševanja... :) Pustimo podrobnosti zaenkrat. Bo prišlo na vrsto ponavljanje.

Recept za smetanove piškote sem poiskala na medmrežju, našla pa sem ga na kulinariki. Maso sem prepolovila in tako dobila čisto zadosti piškotov za lastno udeležbo. Margarino sem zamenjala za maslo - enostavno mi je pri piškotih okus pečenega masla bistveno boljši od okusa margarine.


Recept

Piškoti
2 rumenjaka
150 g sladkorja
125 g masla
125 ml sladke smetane
1/2 žlice sode bikarbone
1/2 žličke pecilnega praška
1/2 zavitka vanilijevega sladkorja
400 g moke

moka za posipanje in valjanje
modelčki za izrezovanje

Zatehtamo vse suhe sestavine, moko, pecilni prašek in sodo bikarbono presejemo skupaj, dodamo sladkor in vanilijev sladkor ter premešamo. Dodamo smetano, rumenjake in na kocke narezano maslo ter zgnetemo v testo. Sama sem naredila testo en večer prej, da je čez noč počivalo v hladilniku.

Testo sem zjutraj vzela iz hladilnika, pustila, da se je zmehčalo, nato odrezala prvi del, ga pomokala, da se ne prijemlje za roke ali površino, kjer valjamo, in razvaljala na 2 do 3 mm debelo. Z modelčki sem izrezala piškote in jih polagala na pekač, obložen s peki papirjem. Ostanke testa sem zgnetla z vsakim naslednjim kosom testa. Tako sem se znebila mokaste kepe testa, ki ostane na koncu.

Pečico sem segrela na 170 stopinj C. PIškote sem pekla 11 minut, po dva pladnja naenkrat. Pečene sem pustila, da se rahlo ohladijo, jih pobrala s pekača v škatlo, kjer so počakali na okraševanje.


O.k. Zdaj pa sledi bolj "zanimiv" del. Najprej okraševanje. Tehtala sem med okraševanjem z "Royal Icing" (RI) oziroma "Glaze Icing" (GI). Na internetu je na tone blogov o enem in drugem, tako da... Odločila sem se za RI, če je bila odločitev pravilna, pa ne vem. Najbolj mi je neprijetno, ko se brizga zamaši in potem stiskaš in gre ven na vseh nepravih mestih.

Recept (eden izmed mnogih različic)

Royal Icing

1 lb mletega sladkorja
1/3 cup vode
5 Tsp beljakov v prahu
1 tsp vanilijeve ali kakšne druge arome

(1 lb = 453 g; 1/3 cup = 80 ml; 5 Tsp = 75 ml; 1 tsp = 5 ml)

Vse sestavine v mešalniku zmešaš, da postane zmes lepo gosta. Po žličkah dodajaš dodatno vodo, če je potrebno, vendar zmes ne sme biti preveč tekoča.

Sama sem en del vzela stran, dodala barvo, zmešala, napolnila vrečko za dekoriranje z ozkim okroglim nastavkom in sem šla v boj z RI. :D

Še nekaj fotografij, drugič pa spet...

Ni komentarjev:

Objavite komentar