sreda, 12. avgust 2015

Dvonadstropna torta z morskim motivom

Letos poleti, ko je letnemu času primerno vroče, izdelava torte ni moje najljubše opravilo. Ampak dveletni deklič pri tem pač nima nič. :D Razen rojstnega dneva.



Naredila sem dvonadstropno torto, v obeh primerih enakega okusa (piškotek). Spekla sem biskvite iz 7 jajc (175 g sladkorja, 210 g moke), in sicer dva premera 28 in dva premera 24, nato sem spekla še kakavov biskvit iz 4 jajc, enega s premerom 28 in enega s premerom 24. Kremo sem naredila po receptu za vanilijevo kremo, objavljeno v objavah "Princeske" in "Sadne košarice". Maso za kremo sem razpolovila in k eni dodala razlomljene koščke piškotov s čokolado in nutelo - to zavisi od okusa, mora pa biti vsaj toliko, da ima po tem okus. :) Torti sem sestavila vsako v svojem obodu, pustila, da se ohladita in strdita, naslednje jutro pa sem ju premazala s švicarsko masleno kremo, spet pustila, da se strdi in ju nato oblekla v belo tičino maso (Smartflex). Motiv sem našla na internetu - še sreča da ga imamo. :)


Torto sem uspela dokončati tik pred zdajci, saj je bilo potrebnega kar nekaj ustvarjanja z modro tičino maso. Zraven pa mnogo popite kave. :)

4 komentarji: