sreda, 12. avgust 2015

Breskova jajčna krema (peach curd)

Po slavni malinovi kremi, ki sem jo uporabila v torti Pavlovi, sem se tokrat ob preostanku breskev odločila, da naredim še breskovo različico. Kako jo bom uporabila, še ne vem čisto točno, vsekakor pa imam nekaj idej v glavi...



Za pripravo kreme sem uporabila recept za že prej omenjeno različico z malinami, le količino breskev sem močno povečala. Tokrat to ne predstavlja nikakršnega problema, saj so breskve precej gostejše v primerjavi z malinami, v nasprotnem primeru pa lahko malce dlje časa kuhamo. Sicer se držimo osnovnih količin v receptih. Na spletu sem našla zelo zanimive variacije na to temo, noben recept pa ni bil čisto po mojem okusu, tako da sem se držala preverjenega.

Tokrat sem kremo naredila iz:
800 g olupljenih, izkoščičenih in na koščke narezanih breskev
3/4 skodelice sladkorja (približno 200 g)
4 rumenjakov
125 g masla in
1 žlice limoninega soka

Breskve sem spasirala v kašo, dodala sladkor, rumenjake, maslo in limonin sok ter vse skupaj segrevala do vretja. Na šibkem ognju sem kuhala še kakšnih 15 do 20 minut in vsake toliko dobro premešala, da se ne bi prismodilo. Kuhano kremo sem nato ohladila, napolnila v plastično škatlo za shranjevanje, kjer je počakala na dan d.


Krema ima zaradi rumenjakov in masla pefinjeno svilnat okus, seveda po breskvah.

Se že veselim, več o tem pa naslednjič...

Ni komentarjev:

Objavite komentar