sobota, 16. avgust 2014

Torta za Abrahamko

Za mamin rojstni dan, ki ga je praznovala v krogu svoje družine, se pa že spodobi, da naredim eno tortico. Ker se nas zmeraj zbere kar veliko, mora biti tudi torta temu primerno velika. :)


Od vseh tort, ki sem jih kdaj poustvarila, si je izbrala Huferkino popolno čokoladno torto - lešnikov biskvit, malinova marmelada, banane in čokoladni mousse. Za okrasitev sem izbrala tičino maso, spodaj pa sem premazala z masleno kremo. Nadvse zadovoljna sem bila s čokoladnim mousse-om, ki je res odlično nastal, sama kombinacija sestavin pa je, za moj okus, fenomenalna. In kot zgleda tudi za druge, saj so jo vsi pohvalili (če se mmmm šteje kot pohvala). Sama navodila za izdelavo torte so super napisana na Huferkinem blogu, tako da tega tukaj ne bom ponavljala, pripravila pa sem en par fotografij same okrasitve.

Ni komentarjev:

Objavite komentar