petek, 15. avgust 2014

Rezine z malinami in pasijonkino kremo s skuto, oblite s sladkorno glazuro

To pecivo je bilo najprej mišljeno kot minjoni*, vendar so postale samo rezine. Zakaj? Zato, ker jih nisem mogla obliti z glazuro tako, da bi bile cele lepo prekrite. Ampak tudi takšne so bile prav lepe in tudi dobre.




Navdih je bil s spletne strani Use real butter, naredila pa sem po svoje. Biskvit, malinova marmelada, krema s skuto in pasijonko ter sladkorna glazura za povrh.

Kar se tiče biskvita, sem recept že neštetokrat naredila in zapisala, lahko pa nekaj časa namenim kremi. Skuto sem prepasirala, dodala sladko smetano in pasijonkin pire z raztopljeno želatino.

Glazuro sem naredila po receptu s slovenske kulinarične spletne strani. O oblivu sem več napisala v tej objavi. Eno rezino sem popolnoma prelila z glazuro, vendar ni bilo vse skupaj ničemur podobno, zato sem se odločila, da jih bom prelila samo po vrhu, kar sem tudi naredila. In potem sem jih že skoraj vrgla v smeti, ker se je vsa glazura sprijela, in tako se je moj mož domislil, da bi poskusil še s škarjami - in je šlo, čisto zares! :)



Sicer mislim, da bi jih lahko še malo izpilila - kar se tiče recepta pa tudi izgleda, tako da imam še kar nekaj dela za prihodnost. :)



*minjoni
Minjoni (petits fours - mini deserti) so majhni deserti iz težkih mas in lahkih polnil. Veliki so 2-3 cm. Priprava je zamudna. Delamo jih iz različnih mas in polnil. Prevlečemo jih s fondantom ali obložimo z marcipanom. Na koncu jih okrasimo. Okras naj bo preprost, zanimiv in v skladu z izdelkom. Zlagamo jih na srebrne plošče, pri čemer upoštevamo kombinacijo barv in oblik. Lahko jih damo tudi v papirnate podstavke različnih barv.


(Iz knjige M. Hrovat: Osnove tehnologij slaščičarstva, Ljubljana: TZS, 2001)

Ni komentarjev:

Objavite komentar