ponedeljek, 8. september 2014

Torta nutella

Trenutno sem v fazi eksperimentiranja s tortami in preizkušanju takšnih ali drugačnih receptov. Po dopustovanju in tednu brez kakršne koli peke, mi je bilo v pravo veselje priti domov. In peči. Tokrat torto nutella. Edino, kar je skrb vzbujajoče, je porabljen 400-gramski kozarček nutelle. Kar precejšnja kalorična zaloga - skoraj kot pri presnih tortah. :) O tej "zdravi" utvari kdaj drugič... :)



Recept (povzet iz Lekove zbirke receptov ob 60-letnici razvoja) je precej preprost, potrebujemo samo nekaj osnovnih sestavin in nutello:

Testo:
6 jajc
120 g sladkorja
180 g moke
1 pecilni prašek
1 vanilijev sladkor (uporabila sem bourbon vanilijev sladkor)
4 do 5 žlic nutelle (jaz sem dala zvrhane)

Maslo za pekač
Peki papir

Pripravimo pekač (najbolje takega s snemljivim obodom) - namažemo ga z maslom in nanj položimo peki papir. Pečico ogrejemo na 180 °C.

Jajca ločimo na rumenjake in beljake. Rumenjake s polovico sladkorja in vanilijevim sladkorjem penasto umešamo in dodamo nutello (ali drug podoben čokoladno-lešnikov namaz). Moko s pecilnim praškom presejemo. Beljake, tik preden jih zmešamo z rumenjaki, z drugo polovico sladkorja stepemo v čvrst sneg.

V rumenjakovo nutellino zmes vmešamo 1/4 snega in vso moko s pecilnim praškom in nazadnje primešamo še preostali sneg (s tehniko zgibanja). Vlijemo v pekač, damo v ogreto pečico in pečemo 30 do 40 minut - ko je zobotrebec, ki ga zapičimo v testo, suh. Pečen biskvit ohladimo in prerežemo. Pri mojem pekaču premera 28 cm se je dalo narediti tri ravne biskvitne diske (+ zgornja kupola, ki je šla v zamrzovalnik za bodoče cakepops).

Nadev:
500 ml sladke smetane
4 do 5 žlic nutelle (spet zvrhanih)

mleko za biskvit
 
Medtem ko se biskvit hladi, naredimo nadev. Smetano čvrsto stepemo in dodamo nutello.

Tortne oblate namočimo z mlekom (če je torta za odrasle, lahko po želji dodate tudi kaj alkoholnega) in premažemo s kremo. Malo kreme si pustimo, da bomo namazali tudi obod.

Dekorirajte po želji. Jaz sem za dekoracijo uporabila lešnike in zmlet lešnikov praline, ki se je v stiku s sladko smetano lepo raztopil in je bila zgornja plast karamelno-lešnikovega okusa.

Biskvitne plošče, ki so bile zelo rahle, puhaste, sem kar dobro namočila, vendar se je krema zaradi tega malo sesedla, posledično tudi torta, ampak je bila vseeno zelo dobra. Priporočam! :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar