sobota, 13. september 2014

Panda - figurica iz tičino mase

Za rojstni dan najmlajše nečakinje sem spekla tortico, naredila sem ji pa še posebej prisrčno figurico - vsaj meni je bila zelo zelo všeč. :)

Glede na to, da se tisti moment nisem počutila najbolje, sem se po dveh tabletah proti glavobolu vseeno lotila dela. Torto sem premazala z masleno kremo, jo postavila v hladilnik, da se je strdila, iz tičino mase pa sem se lotila oblikovanja v 3D. Ko sem delala prvo figurico, se mi je vse skupaj zdelo znanstveno-fantastično, zdaj pa mi to predstavlja še en nov izziv. Iz izkušenj pa zdaj tudi že znam oceniti, ali bom za to porabila cel dan ali bom končala v eni uri.

Panda je predstavljala enostaven izziv - malo bele in malo črno obarvane tičino mase, pripomočki za oblikovanje, rokavice, zvrhana mera potrpljenja in... Voilà:



Seveda se moram zahvaliti Cake Dutchess za objavljene fotografije in napotke, mogoče najdem še kakšen navdih. Tako pa je izgledalo moje delo:



Za figurico pande potrebujemo:
- dve približno enako veliki beli kroglici, premera 3 do 4 cm,
- eno manjšo belo kroglico, premera okrog 1 cm,
- dva bela krogca za oči, premera okrog 0,5 cm.

Iz črne tičino mase oblikujemo še en del trupa in sprednjih tac v obliki bumeranga, poleg tega pa potrebujemo še:
- dve zadnji taci (svaljek postrani odrežemo in oblikujemo taci),
- dva večja krogca, premera približno 1 cm, za oči,
- še dve majhni pikici za oči,
- dva polkrogca, ki ju oblikujemo v ušesa, ter
- dve majhni kroglici, eno za rep in drugo za gobček. 

Pri vsem tem ni nobenih posebnosti, razen ko pridemo do razmerij, zna biti zabavno. Sama to sproti popravljam tako, kot se mi zdi, da bi moralo biti - včasih bolje, drugič slabše, ampak nič za to. :)

Če še koga zamika, se kar lotite, vaja dela mojstra!

Za konec pa še ena fotografija tortice:

3 komentarji:

  1. Ooo, kašna luštna stvarca z velikimi očkami :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Oj :) hvala, se lahko tudi ti preizkusiš - če boš pogledala povezavo, imaš na voljo polno navodil.

    OdgovoriIzbriši