sobota, 20. september 2014

Domače polnjene jajčne testenine

Mož me je že kar nekaj časa nagovarjal, da se lotim domačih testenin. Poleg Idrijskih žlikrofov (kar je v genski predispoziciji :)), ki so že bili na tem sporedu, sem se tokrat lotila "raviolov" s skutno-špinačnim nadevom.




Pregledala sem kar nekaj receptov, med drugimi tudi tistega iz knjige Ljubezen skozi želodec, v kateri Ana Roš iz Hiše Franko uporabi 28 (!!!) rumenjakov na 500 g moke. Dobro, kakorkoli, vrhunska kulinarika je eno, ampak da bom porabila 3 škatle jajc za kosilo, to ni ravno ekonomično (kljub temu, da bi beljake prej ali slej porabila za francoske makarone ali pa bi se končno spravila delat Pavlovo). Poleg tega bi najbrž tudi mož komentiral na variacijo varčne gospodinje. :)

Tako sem pregledala še osnovni recept za rezance iz Pellapratove knjige The great book of French cuisine, poklicala mamo, da sva pokomentirali, in se lotila. Ker noben od receptov ni bil ravno popoln, sem naredila tako:

Recept za testo:

800 g moke
8 jajc
1 dl vode
sol

Iz naštetih sestavin zamesimo relativno trdo testo, ki se nam ne sme prijemati na roke. Gnetemo kar nekaj časa, na ta način aktiviramo lepek v moki, zaradi česar je testo bolj elastično po počivanju. Zavijemo ga v folijo ali damo v plastično vrečko in pustimo da počiva vsaj eno uro. Jaz sem testo naredila en dan prej in ga pustila v hladilniku čez noč.

Nadev:
200 g očiščene špinače (ali blitve)
250 g polnomastne pasirane skute
1 jajce
sol
poper
muškatni oreh
piment
moka za zgostitev (po potrebi)

Za nadev sem uporabila blitvo, katero sem oprala, ji odstranila vse trde nitke in jo razrezala na majhne kvadratke (0,5 × 0,5 cm^2). Nato sem jo popražila na malo olja, da se je zmehčala, jo začinila in preložila v skledo, kjer se je ohladila. Ohlajeni blitvi sem primešala še pasirano skuto in jajce ter dodala malo moke (žlico ali dve), da je bilo vse skupaj malo bolj gosto.

Raviole naredimo tako, da testo malo pomokamo in tanko razvaljamo, ga razrežemo na kvadrate, pravokotnike ali iz testa izrežemo kroge ter nanje položimo (ali nabrizgamo) nadev in oblikujemo poljubne polnjene testenine. Polagamo jih na pomokan pekač (ali pladenj) in pustimo, da se malo posušijo. Skuhamo jih v slanem kropu, 10 minut je dovolj.




Pojemo jih lahko same, zabeljene z maslom, ali pa kot prilogo.

Kljub temu, da je z vsemi takimi rečmi veliko dela, mislim, da okus odtehta trud in čas.

Ni komentarjev:

Objavite komentar