ponedeljek, 26. maj 2014

Malinov sladoled

V sončnih dneh, ki se bližajo, je kepica sladoleda nekaj božanskega... 


Tokrat sem se lotila malinovega sladoleda (zdaj je bilo vse v slogu malin) :)


Recept je v osnovi isti kot za pasijonkin sladoled razen namesto pasijonk dodamo pokuhane maline s sladkorjem, ki smo jih precedili. Nekaj pešk sem vseeno dodala, ker je okus bolj pristen, vsekakor pa ne vseh.

Za malinov sirup sem uporabila:
500 g malin
90 g sladkorja

Ko sem hladno Crème Anglaise dala v strojček za sladoled in je bil že skoraj narejen, sem dodala še malinov sirup in pustila, da se premeša in naredi do konca. Nato sem ga samo še zapakirala v posodo in pustila v zamrzovalniku, dokler niso prišli gostje.

Pri Crème Anglaise sem tokrat zamenjala kar nekaj mleka s smetano, tako da je bilo razmerje 4:1 za smetano (se pravi 4 dl smetane, 1 dl mleka). Po mojem mnenju in okusu je bil sladoled še bolj polnega okusa, bolj kremast, sploh pa je bil zelo dober! Priporočam!

Ni komentarjev:

Objavite komentar