sreda, 21. maj 2014

Presenečenje za dan Slovenske vojske / Mednarodni dan družine in osebni praznik našega najmlajšega korenjaka

Vse to je 15. maj :) pa še marsikaj drugega, seveda.




Mala tortica za našo družino. Kljub svoji velikosti (2r = 22 cm), smo potrebovali kar nekaj časa, da smo jo pojedli - večinoma moj mož in jaz.

Navaden biskvit:

4 jajca
100 g sladkorja

120 g moke

Najprej prižgeš pečico. Na 220° C.

Jajca s sladkorjem penasto stepaš, da postanejo gosta in se začnejo delati vrhovi, medtem ko stepaš. Nato vzameš kuhalnico / spatulo / žlico in v maso preseješ malo moke, premešaš ter ponavljaš toliko časa, dokler ne porabiš vse moke. Nadevaš na peki papir z narisanimi krogi na zadnji strani (meni je v tem primeru uspelo narediti tri kroge premera 22 cm) in daš v pečico za 10 minut oziroma dokler niso zlato-rjave barve.

Krema:

4 dl sladke smetane
250 g zmrznjenih gozdnih sadežev
250 g (zmrznjenega) ribeza
100 g sladkorja
6 lističev želatine

150 g ribeza s sladkorjem sem pokuhala in precedila čez cedilo, da se znebimo pešk. Nato sem še malo pokuhala, da je postalo malo bolj gosto, konsistence sirupa ali pa še malo bolj gosto. Želatino sem namočila in jo raztopila v tem sirupu in ga rahlo ohladila. Smetano sem čvrsto stepla, dodala ribezov sirup z želatino in nato še zmrznjene gozdne sadeže in preostali (še zmrznjen) ribez. 

Ker so gozdni sadeži zmrznjeni, začnejo takoj učinkovati na želatino, tako da je treba delati precej hitro, da lepo razmešamo.

Torto sestavimo v kalupu tako, da damo najprej eno plast biskvita, ga namočimo, obložimo s kremo, damo drugo plast biskvita, jo namočimo, napolnimo s preostalo kremo. Zadnjo plast biskvita namočimo na zgornji strani, ga obrnemo in položimo na torto (zdaj spodnja plast gleda navzgor in ni namočena). Počakamo, da se krema strdi, nato odstranimo obod in jo okrasimo. Jaz sem jo premazala samo s sladko smetano.




Dober tek!

Ni komentarjev:

Objavite komentar