petek, 2. maj 2014

Cake pops #2

Po mojem službenem potepanju po Pragi, se mi je tožilo po domačih dobrotah, kuhanju, uživanju v hrani, ki jo rada jem, pa tudi pripravljam. Navdih in recept (ki sem ga priredila) za današnje cake pops, sem dobila s pregledovanjem Minjine kuhinjice in njenih čarovnij :)

izgledajo pa takole:




Skoraj kičaste :)

Po vseh težavah, ki sem jih prvič imela z izdelovanjem, sem bila tokrat kar malo presenečena, da ni bilo "hujših" zapletov. Tokrat tudi z uporabo Wiltonovega preliva nisem imela težav - glede na to, da je bila to zadnjič najhujša katastrofa, je bil tokrat odličen, ravno prav viskozen, se pravi, da ni bil ne preveč tekoč ne preveč gost, sploh po dodatku nekaj koščkov kakavovega masla.

Za pripravo takšnih mini tortic, potrebujemo takšen kalup:
 in palčke (ki so lahko takšne ali pa navadne za ražnjiče - čisto vseeno):

Recept

masa

200 g piškotov oreo (uporabite lahko tudi druge sendvič piškote ali pa maslene kekse)

120 g mascarponeja
100 g temne čokolade - raztopljene
*1 žlica medu
*žlica olja

dekoracija

čokolada ali preliv za dekoracijo
sladkorne mrvice ali druga sladkorna / čokoladna dekoracija

V maso sem dala vse to, ker pač recepta s prej omenjene strani nisem čisto natančno prebrala :) ampak vseeno izpade čisto o.k., lahko bi pa zamenjala čokoladne piškote z navadnimi. Piškote sem zdrobila in jim dodala med, stopljeno čokolado, maskarpone in žlico olja, kar bi tudi lahko izpustila (isto velja za med).







Vse skupaj sem zmešala in naredila maso ter jo razdelila na 12 delov, iz katerih je nastalo 16 mini tortic. Ker je bila masa veliko bolj tekoča, kot bi bila samo ob uporabi piškotov in mascarponeja, sem jih oblikovala najprej enkrat, dala v hladilnik, da so se kar dobro ohladile, in nato ponovila postopek, in sicer tako da sem dala med modelček in maso folijo, kar mi je omogočilo, da sem jih lahko lepo spravila iz kalupa.



Nazadnje je sledila še dekoracija. Preliv in čokolado sem pripravila s segrevanjem nad vodno kopeljo, k obema pa sem dodala še malo kakavovega masla.




Pomakanje v čokolado z ene strani, nato sem vanje zapičila palčko, ki sem jo prej tudi potopila v stopljeno čokolado. Preden sem jih pomočila v preliv, sem počakala, da se je čokolada že začela strjevati.


 

 


In nenazadnje sem jih še posula s sladkornimi mrvicami in zapičene s stiroporju so čakale, da se je vse skupaj strdilo, ohladilo in sem jih pospravila v hladilnik, kjer čakajo na jutrišnji obisk :)


Tako, nova ideja za ustvarjanje :) Pa dober tek!

3 komentarji:

  1. Marička, te so pa res lepe! Super!

    OdgovoriIzbriši
  2. Maja, izgledajo ful kjut, jih je kar škoda pojest ;) Lep blogec si zrihtala!

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepe, ja, ampak sladke - za eno, mogoče največ dve, potem jih je treba pa že okrog razdelit :)

    OdgovoriIzbriši