nedelja, 15. februar 2015

Pustni šemi

Današnja objava ne spada med "sladkarije", bi jo pa skoraj brez zadržkov lahko uvrstili med "ostale dobrote in prigode", še bolj slednje... In kljub temu, da se ni nič peklo, mi je bilo vseeno prav pošteno vroče. Pravi podvig je bil narediti letošnja pustna kostuma. Po željah in bolj ali manj očitnem namigovanju starejšega sina sem se lotila izdelave zmaja - ampak ne katerega koli zmaja - Nočni bes je čisto preveč srčkan, da bi se mu mala dva zmogla upreti. Pa kdo bi jima zameril, še sama bi imela tak kostum, če ne bi bilo čisto preveč dela.



Tisti pustni kostumi, ki jih na veliko ponujajo v vseh mogočih trgovinah, so daleč od tistega, kar lahko ustvariš doma - blago je boljše, lepše pade, se ne mečka in nima plastičnega oprijema. In omejitev za ustvarjanje je nebo, kar je pa sploh en velik plus. To, da porabiš kar nekaj časa za izdelavo, vzameš v zakup, saj je tudi z dobrim kosilom tako.

Ok, spletna mesta sem pregledala po dolgem in počez, kar je nastalo, je kombinacija dobrih idej s slik strica Googla na temo "toothless costume pattern" in podobno.

Prvega kostuma sem se lotila skupaj z mamo, malo za navdih, malo za pomoč, malo za druženje, malo za navodila... Delovni mentor, že od nekdaj. :) Ne morem pa opisati tistega veselja, mojega in maminega, ko vidiš, kako je to otroku všeč - to je nepreceljivo (MasterCard že ve). 

Najprej blago... Kupila sem kar nekaj plišastega blaga, cene so pa... Za starejšega pobalina črnega s kačjim vzorcem za krila in navadnega črnega za ostalo, za mlajšega pa svetlečega rdečega za krila in navadnega rdečega za ostalo. Potrebovala sem še polnilo, nekaj malega blaga za oči (zelenega in rumenega, bombažnega) ter nekaj plastičnih vstavkov, ki se jih navadno šiva v korzet. Ostale pripomočke sem imela doma.

Po skodelici kave sva se z mamo lotili, najprej sva pregledali slike in zraven razmišljali, kje bi se lotili. Pa kar nisva nehali razmišljati, ko je minila že cela ura - midve pa še nič. Potem sva se lotili pri krilih. Urezali sva jih kar tako, na približno, vsaj prvi kos, drugi je bil 100% replika. :) Nato sva jih obrobili, napolnili s polnilom, prešili, vtaknili plastične vstavke in zopet zašili. Podobno za krilca na vrhu repa, rep in krilca na spodnjem delu repa. Potem sva naredili še majčko, dovolj široko za čez bundo. Najprej sva ji dodali kapuco, nato sva vse stvari prišili gor. Nazadnje sva sešili še ušesa in izstrigli oči iz svetlo zelenega bombaža in črnega pliša in jih na roke prišili na kapuco. Končali sva nekje okrog šestih, precej izmučeni, otrok pa ves navdušen. :) Edino, kar šteje.

Izdelave manjšega zmajčka sem se lotila sama, po službi in kosilu. Vzelo mi je dva dni časa, ko sediš za mizo, režeš, šivaš in te že vse boli, a vseeno dokončaš eno stvar, ki si si jo zamislil. Tako sem prvi dan naredila velika krila, krilca za zgornji del repa in rep iz svetlečega rdečega pliša.



Naslednji dan sem naredila še krilca za spodnji del repa, nato sem vse skupaj prišila in sešila še jopico s kapuco. Ker tega nisem še nikoli sama delala (vsaj ne tako na približno) se mi je moral mali večkrat obleči, potem sem pa popravljala in dopolnjevala. Okrog desetih zvečer sem na roke šivala še ušesa in oči, tokrat iz rumenega bombaža in črnega pliša.



V soboto fanta nista potrebovala ničesar drugega, kot da si oblečeta kostum in gresta. Oba vesela, zame pa najlepša zmajčka. :) In v torek ponovimo v vrtcu. :)

8 komentarjev:

  1. Ja, res se je splačalo - videti smeh v otroških očeh!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. In za spremembo sta komaj čakala na pust in to oba! :)

      Izbriši
  2. Joooj kuk hudo! Vidm, da ni sm pekarskega talenta u teb ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Saj veš, če se lotiš, ni nič nemogoče... :) pa še tako zelo prisrčna in vesela sta bila, da si ne moreš misliti! :)

      Izbriši
  3. Opa...multitalentka :) Hudi kostumi!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To, Katja, te vse še čaka, komaj čakam, da vidim, kaj si tvoja izmisli! ;)

      Izbriši
  4. Oj, a veš, da bi ti dve maškarci lahko postali zaščitni znak tvojega bloga - ZMAJA(rije)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A veš, da sploh ni slaba ideja! :) Mogoče ob priliki dopolnim :P

      Izbriši