sreda, 28. oktober 2015

Sončni pozdrav jeseni - marmelada iz kutin

Letos sem bila obdarjena z nekaj kutinami. Navadno se zdi, da ljudje ne vejo, kaj z njimi. Ampak praktično za vsako sadje obstaja marmelada in iz kutin, teh lepo zaobljenih sadežev sončne barve, je še posebej dobra. Cimetova skorja, vanilijev strok in nekaj klinčkov k tej aromi dodajo še piko na i. :)

Nekaj časa sem jih še pustila na pultu, da so postajale čedalje bolj zrele in prijetno odišavile kuhinjo s svojim vonjem. Tako sem samo še bolj nestrpno čakala, kaj bo nastalo z njihovim pokuhavanjem.



Iz osmih kutin dobimo kar nekaj čarobne marmelade, menda gre dobro skupaj s pecivom - to bo nekaj zame. :) Teh osem kutin sem olupila, odstranila peščišča, jih razrezala na majhne koščke, dodala malo limoninega soka in vode ter začela kuhati. Ker so precej trde in trpke, jih moramo za pravo aromo kuhati dolgo časa, vmes mešati in paziti, da se ne prismodi. H razrezanim kutinam sem dodala še klinčke, semena iz vanilijevega stroka ter celo cimetovo skorjo. In to se je potem kuhalo... In kuhalo... In kuhalo... Približno dve, tri ure.


Napolnimo v sterilne kozarčke, zapremo s pokrovčki in ohladimo. Čakamo samo še na pravo zimo! :) To je to, dober tek!

2 komentarja:

  1. Menda z dosti manj truda prideš do kutinove marmelade, če cele kutine daš za nekaj časa v pečico, da se zmehčajo in potem samo odstraniš trde delce oz. peščišče. Žal sem tudi sama to prebrala šele, ko se mi je že naredil žulj na roki - odstranjevanje pečk se mi zdelo približno tako kot bi rezala drva. Naslednjič bom poskusila drugače.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dober nasvet, kot za buče... :) ampak je pa cela hiša lepo dišala, to pa tudi nekaj šteje! :)

      Izbriši