sobota, 8. februar 2014

Priprava

Priprava...

To pomeni, da se psihično pripravljam na kosilo za rojstni dan... za moje, njegove... pač vse... :-) Kot vedno se ukvarjam s tem, kaj kdo je in kaj ne, najbolj pa mi je takrat všeč, da preizkusim kakšen nov recept in presenetim še samo sebe :-)

Tako, priprava se je začela... dopolnim kmalu z ožjim izborom predlogov...


11.02.2014
Da nadaljujem...


1) Ker se večina povabljencev (oziroma vsaj tisti najbolj problematični) strinja, da lahko naredim "karkoli" in da bojo pojedli, sem se odločila nekako tako...
- ocvrte kozice v riževem testu
- kislo-pekoča juha
- govedina po mongolsko (naredila Ana)
- doma narejen pasijonkin sladoled / sorbet
- torta, najverjetneje prirejena popolna čokoladna torta

2) Ker drugega dela povabljencev nisva pretirano spraševala, sem se odločila, da za začetek ponudimo
- sirov fondue
- juha, najverjetneje bučna ali pa cvetačna
- krepka solata z govedino, naribanim feta sirom in poširanim jajcem; pečene štručke
- pasijonkin sladoled / blejska grmada
- torta - še zbiram ideje... mika pa me pasijonkina torta s karamelo in čokoladnim ganašem


Ni komentarjev:

Objavite komentar