četrtek, 13. februar 2014

Čas je denar

Sama sem največji pristaš tega, da kar lahko naredim vnaprej, tako tudi naredim... od nakupov dalje, ker to me pa resnično spravi iz tira. "Projekte" kot so rojstni dnevi in podobno rada dodobra predelam, najprej v mislih, potem pa to začnem počasi spravljati v realnost, tako kot zdaj.


Ker imam jedilnik praktično že pripravljen, sem se lotila najprej tistih stvari, ki lahko počakajo:
  1. Švicarska maslena krema (SMBC), ki je, kot je napisala že Ana, zares top in mljask ;) hvalabogu je šla do časa v skrinjo, da je ne bi vse pojedla;
  2. karamelni namaz, ki ima čudovit okus po maslu, vendar pa mi je sicer bolj všeč čokoladna varianta le-tega, ampak zdaj ne paše zraven k mojim zamislim - je pa tudi ta že lepo zapakiran in pospravljen;
  3. Hershey's biskvit za torto (original), ki je grozno preveč tekoč za spretno rokovanje z njim na dveh nastavljivih tortnih obodih, kljub temu, da sem oba dodobra utrdila z aluminijasto folijo in peki papirjem... Naslednjič gre pač na klasični tortni pekač ;). Tudi ta je že zapakiran;
  4. kozice za v rižev papir so tudi že skuhane, oluščene in zamrznjene (hvala, Jure, hvala :) - brez njega pa res ne bi bilo nobene od teh reči). Potem pa samo še grand finale - zavijemo, ocvremo in pohrustamo!

Ob priliki dopolnim s fotkami, da bo docela podokumentirano ;)

To je zaenkrat to... Aja, pasijonke me pa tudi že čakajo, se že veselim, da prvo razpolovim in poskusim, kako sladko/kisle so, jupi! :)

2 komentarja:

  1. Sem postal že pravi mojster 'pucanja' rib, hobotnic in kozic. Naslednja stopnja je verjetno filiranje ribe:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Bomo vidl, bomo vidl, a misliš, da za to ni potrebno znanje al kako?

    OdgovoriIzbriši