četrtek, 20. februar 2014

Karamela

Pozdravljeni, prebiralci mojega skromnega bloga ;)

Karamela... to je beseda, ob kateri najprej pomislim na tiste male maslene karamelne zalogajčke, ki jih zmanjka, še preden vrečko pogledam ;) bog ne daj, da jo odprem!


Zadnjič sem v eni od prejšnjih objav na blogu pisala o karamelnem namazu, pa o tem, da mi je čokoladna različica le-tega ravno tako ali pa še celo bolj všeč. Oboje sem že preizkusila, oba sta zelo dobra, vendar se mi zdi, da ima vsak od njiju svojo vlogo pri pripravi slaščic. Ne morem niti trditi, da lahko kadarkoli enega zamenjaš z drugim ali obratno. Zapleteno. ;)

Tukaj je zdaj recept:

Čokoladno-karamelna krema

SESTAVINE:
12 dag sladkorja
3 dl sladke smetane
2 žlici škroba
10 dag temne čokolade 

PRIPRAVA:
Vzamemo 2 ali 3 žlice smetane in jih prihranimo za pozneje, da jih bomo zmešali s škrobom. Sladkor karameliziramo, nato mu prilijemo preostalo smetano. Nastane precejšnja gošča, vendar pa se ob stalnem mešanju sladkor lepo razpusti. Še malo pokuhamo, da se karamela zgosti, nato dodamo koščke čokolade. Smetano, ki smo jo prihranili, zmešamo s škrobom in vlijemo v čokoladno karamelno omako. Mešamo in kuhamo toliko časa, da se omaka zgosti.


Prvotno je bila ta krema mišljena kot sestavni del pite, sama pa sem jo uporabila kot preliv za torto. Preostalo sem razmazala na peki papir, pustila, da se kolikor toliko strdi in razrezala na mehke čokoladne karamele.


1 komentar:

  1. A tako vrečko smo že imeli doma? Jaz nič ne vem...zgleda res prej zmanjka:)

    OdgovoriIzbriši