nedelja, 2. november 2014

Rezine minjon

Že kar nekaj časa sem gledala tiste črno-bele rezine minjon s spletnega dnevnika NaredilaAna, ker pa se prej ali slej lotim skoraj vsega, sem se lotila tudi tega, pa še zalogo margarine sem imela doma. :) Poleg tega sem imela končno čas, da sem naredila nekaj "zase", prej je bil vedno kdo drug na vrsti. Tokrat nisem brskala za nobenim podobnim receptom in sem se odločila, da bom naredila tako, kot piše Ana. :P





Pecivo izpade prilično fino, tipa "čajno pecivo", poleg tega pa ga je zvrhano dosti za vse sladkosnede, saj je precej nasitno. Sicer bi lahko bil še bolj sočen, kljub temu, da sem porabila pol kilograma marmelade. Mogoče bi morala uporabiti katero drugo namesto tiste z visokim deležem sadja. Kar se tiče čokoladnega premaza, bi ga lahko naredila vsaj eno tretjino manj, če ne pol, saj ga gre kar precej v nič, če ne postrgaš s pekača, kot naša dva pobalina. :)

Zdaj pa k poustvarjanju recepta. Potrebujemo:

Pečico segreto na 200 °C.

Rumeni (beli) biskvit:
250 g margarine (lahko tudi masla)
2-3 jajca
250 g moke
150 g sladkorja v prahu
1 vrečka vanilijevega sladkorja
nastrgana lupina 1/2 limone

Margarino s sladkorjem penasto umešamo, med mešanjem dodajamo jajca, eno po eno, limonino lupino in vanilijev sladkor. Z mešalnikom mešamo tako dolgo časa, da postane zmes zelo kremasta. Nato dodamo moko.

Rjavi (črni) biskvit:
250 g margarine (ali masla)
2-3 jajca
200 g moke
50 g kakava v prahu
150 g sladkorja
1 vrečka vanilijevega sladkorja
nastrgana lupina 1/2 limone

Naredimo enako kot za beli biskvit, vendar dodamo na koncu moko in kakav.

V bistvu sem naredila tako, da sem vse sestavine do moke zmešala skupaj in nato zmesi razpolovila; se pravi potrebujemo:
500 g margarine
5 jajc
300 g sladkorja v prahu
2 zavitka vanilijevega sladkorja in
nastrgano limonino lupino

V prvo polovico nato dodamo 250 g moke, v drugo pa 200 g moke in 50 g kakava.

Biskvita razmažemo na peki papir na pekaču in damo v prej segreto pečico, kjer naj se peče 10 minut, po potrebi pa kakšno minuto manj ali več. 

Nadev: 
marelična marmelada

Biskvita razrežemo na polovici. Najprej premažemo črno polovico z marmelado, postavimo nanj belo polovico, jo premažemo z marmelado, spet črno in nato belo, ki pa je (še) ne premažemo z marmelado. Prekrijemo s peki papirjem, obtežimo (z znanjem) in pustimo čez noč.

Čokoladni premaz:
1,5 dl sladke smetane
15 dag jedilne čokolade

Preden prelijemo s čokoladnim prelivom, premažemo še zgornjo plast biskvita z marmelado (jaz sem jo prej malo pokuhala, tako da se je na pecivu strdila).

Smetano zlijemo v kozico, zavremo in vanjo nadrobimo čokolado. Mešamo, dokler se ne raztopi in prelijemo čez pecivo. Ohladimo, da se vsaj malo strdi.

Razrežemo na majhne koščke, za enkrat v usta (petit fours). Da res lepo narežemo, je potrebno nož sproti čistiti.

Prileže se h kavi (ali čaju). :)

2 komentarja:

  1. te knjige pa zgledajo res težke, tako in drugače!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja... terjajo kar nekaj časa, da jih predelaš, po nekaj letih pa dobijo poleg znanja še drugo uporabno vrednost :)

    OdgovoriIzbriši