sobota, 25. oktober 2014

"Fontana" kocke

Originalni recept ima sicer naslov "After eight minjoni", ampak meni se bolj zdijo podobne Fontana čokoladicam, kljub vsemu, tekstura ne odgovarja niti prvemu niti drugemu posladku. Na recept sem naletela, ko sem iskala primerno kremo za After eight torto, hvala bogu za vse ustvarjalne duše, ki svoje umetnine objavljajo na spletu.




Recept je zelo preprost, malo kuhanja, nekaj hlajenja, na koncu še oblivanje s čokolado - in danes res ni problem, da se to strdi, ko je tak mraz. :)

350 ml sladke smetane
150 g kokosovega masla
75 g sladkorja
zavitek vanilijevega sladkorja
1 žlička vanilijeve arome
66 g bonbonov z okusom mete (jaz sem vzela Mentos)
50 g bele čokolade
15 g želatine (9 lističev)

par kapljic arome poprove mete

Čokolada, razredčena z oljem, za obliv

V kozico damo sladko smetano in vse dodatke, razen bele čokolade in želatine. Pristavimo na ogenj in segrevamo, da se vse raztopi. Dodamo belo čokolado. Želatino medtem namočimo v hladni vodi, jo ožamemo in dodamo v vročo zmes. Pekač ali kalup, v katerem bomo ohlajali, obložimo s peki papirjem in nanj zlijemo pripravljeno zmes. Počakamo, da se malo ohladi in nato postavimo v hladilnik, kjer naj počiva približno dve uri, toliko, da želatina dobro prime. :) Ohlajeno razrežemo na poljubno velike koščke, ki jih oblijemo s čokoladno glazuro. Polagamo jih na peki papir in počakamo, da se ohladijo. Po želji lahko dekoriramo, jaz sem pustila kar takšne... :)


Kar se samega okusa tiče, so zelo dobri, ni mi pa všeč želatinasta struktura... Najbrž bi bilo smotrno razmisliti o bolj masleni kremi, taka bi bila bolj podobna pravim Fontana kockam, če bi pa želeli bolj After eight varianto, bi bilo pa smiselno poskusiti kaj takega...


Ni komentarjev:

Objavite komentar