sobota, 18. oktober 2014

After eight torta

Oktober je dober! Danes mi je uspelo dokončati torto še za en rojstni dan in upam, da mi uspe spisati tudi to objavo - po dolgem času precej usklajeno.

Iskala sem torto za moške, sploh pa je bolj primerna za odrasle, razen če je kateremu od otrok še posebej všeč aroma poprove mete. Ko sem razmišljala, kaj ima rad, sem se spomnila na tiste After eight čokoladice. Temen čokoladni obliv z mehno, osvežilno sredico, katere okus kar ne izgine... Kljub vsemu se ne okusi kot zobna pasta. :)




Recept za torto je prirejen po receptu s te spletne strani. Glede na to, da sem morala narediti še biskvit, se mi ni bilo pretežko odločiti, katerega čokoladnega se bom lotila - Hershey's. Ne bom zopet pisala, kako se ga lotiti, porabila pa sem ga enkratno količino, spečeno v treh (nastavljivih) tortnih modlih premera 23 cm. Kreme sem se lotila po navodilih.

Krema:
240 ml mleka
4 rumenjaki
4 beljaki, čvrsto stepeni
6 Tbsp sladkorja
2 Tbsp želatine + 60 ml vroče vode = 2 × (1 Tbsp želatine + 2 Tbsp vroče vode)
75 g stopljene temne čokolade
2 Tbsp kakava v prahu
aroma vanilije
aroma poprove mete (peppermint)
zelena jedilna barva
500 ml smetane (srednje stepene)

Po želji:
maslena krema
čokolada za preliv
After eight čokoladice za dekoracijo

V kozico daj mleko, rumenjake, 3 Tbsp. sladkorja in segrevaj, dokler se ves sladkor ne raztopi (ne preveč skuhati - tako kot za Crème Anglaise). Kremo daj na dva dela, v en del dodaj stopljeno in rahlo segreto temno čokolado, 2 Tbsp kakava v prahu, vanilijevo aromo, polovico želatine, raztopljene v vroči vodi, polovico stepene sladke smetane in polovico stepenih beljakov. V drugi del dodaj preostalo želatino, smetano in beljakov sneg, aromo poprove mete in malo zelene barve.



Torto sem sestavila iz plasti biskvita, na katerega sem dala najprej čokoladno kremo, nato metino, biskvit, spet čokoladno in metino ter nazadnje spet biskvit. Ko se je strdila, sem jo premazala še z masleno kremo, ohladila, in prelila s stopljeno čokolado. Dekorirala sem jo s čokoladno meto in koščki After eight-a.



Podarila sem jo za rojstni dan, seveda pa sem jo tudi poskusila, pojedla, pravzaprav. Krema pride zelo puhasta, kot mousse, vendar se mi zdi, da je zaradi okusa po meti precej nasitna in jo imaš kmalu dosti. Predvsem za ljubitelje After eight-a. :) Še en košček za sline cedit... :)


Ni komentarjev:

Objavite komentar