sreda, 19. marec 2014

Cake pops

Cake pops tukaj, cake pops tam ;) 

Pa sem se jih lotila - ne čisto pravih, ampak spadajo bolj k variacijam na temo. Oktobra 2013 nekje.



Zamislila sem si jih nekako tako:

1) masa za rafaelo kroglice (razno razni recepti),
2) modelček v obliki srčka,
3) palčke,
4) Wiltonov preliv rdeče barve,
5) Wiltonov svetleči okarasni preliv v tubi, namenjen pisanju, risanju.

Vse lepo in prav, naredila sem maso za kroglice, ki sem jo delala že prej, pred tem, in se mi je zdelo, da bi stvar morala nekako funkcionirati. Ampak NI funkcioniralo. Masa je premastna, da bi se lepo oblikovala, ne drži se dobro skupaj, tako da so ti srčki razpadali po dolgem in počez, sploh ko sem vmes vtaknila še mandelj.

S predanim prepričevanjem same sebe mi je nekako uspelo narediti cca. 15 srčkov, ostalo so bile pač kroglice. Pospravila sem jih v hladilnik, kjer so se še malo potrdile, kar je bilo super - vsaj tako sem mislila.

Nato sem pripravila preliv. Wiltonov preliv. Katastrofalen preliv. Preliv, ki to ni. Po navodilu proizvajalca sem ga stopila, kar je še nekako zgledalo, vendar da bi s tem lahko karkoli prelil, je bila čista iluzija. Dodala sem malo olja. Pa še malo. Pa še malo. Na koncu se mi je zdelo, da je bilo več olja, kot preliva. Ampak tako mi je uspelo preliti oziroma okrasiti teh nekaj srčkov in kroglic. In ker so bili zares dobro ohlajeni, se je preliv kar sproti strjeval, sploh se ni dalo potegniti naokrog.

Grozno razočarana (zato fotk ni) sem jih nabodla v stiropor in jih dala v hladilnik, kjer so počakali do naslednjega dne, ko sem jih z veliko težavo vzela s sabo na praznovanje. Ampak drugega pač nisem imela. Na žalost pa tudi ne časa.

V glavnem bo sedaj kmalu čas, da ponovim:
1) z biskvitom,
2) s kremo za prave torte,
3) z modelčkom ali brez,
4) s čokoladnim prelivom - belim / obarvanim belim / mlečnim / temnim,
5) s fotkami.

19.03.2014

Nove cakepops!

 
To so moje prve čisto prave cakepops!

Narejene so iz biskvita za torte:
6 jajc
150 g sladkorja
180 g moke




Jajca s sladkorjem spenimo (to z ročnim mešalnikom traja približno 10 - 15 minut).



Nato po delih dodamo moko in jo s kuhalnico (ali spatulo) narahlo vmešamo v jajčno zmes:



Ko vmešamo vso moko, maso zlijemo na peki papir na pekaču, jo prerazporedimo in damo v prej segreto pečico (meni najbolje uspe pri 200° C 12 minut - z ventilatorjem).

 

Ohlajen biskvit zdrobimo (sama sem uporabila samo pol biskvita - in ne, ni ga pozobala miška :), ostala polovica čaka v zamrzovalniku) in dodamo mascarpone in marmelado (do te mere, da je masa zadosti mokra in oblikovalna, vendar se ne sme drobiti, sicer bojo kroglice razpadle), pregnetemo in naredimo kroglice (čakajo na peki papirju):





Palčke pomočimo v čokolado, da se lepše oprimejo mase, in jih zapičimo v kroglice. Kroglice nato pomočimo v čokoladni (ali kak drug) obliv:





S čokoladnim oblivom prelite kroglice sem postavila v škatlo z luknjicami, da so se posušile. Nato sem jih okrasila s preostankom čokoladnega preliva, v katerega sem dodala jedilno barvo:




In od znotraj (preden jih do konca pohrustaš):




Hvala Prav posebni mami, da je z nami delila recept in tako navdihnila še druge!



Pa dober tek!

7 komentarjev:

  1. Vauuuu, čudoviti so! A so borovničevi? Še posebej všečna je dekoracija.

    OdgovoriIzbriši
  2. Živijo, hvala za komentar :) borovničevi so, ja, in bili so zares dobri, tako da priporočam! In hvala za navdih :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Res so čudoviti :) kje si dobila palčke? vidim da niso navadne "špine" za klobase ... LP

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Palčke so iz trgovine na Rudniku v Ljubljani (povezava zgoraj na začetku), ampak mislim, da niso ravno vredne tega denarja. Vzemi raje navadne palčke za ražnjiče :)

      Izbriši
  4. Nič ne verjamem, da so dobri, dokler ne probam :))))))))

    OdgovoriIzbriši
  5. Evo, sva jih naredili tudi z Zalo, res so fini in lepi. Ja, ne morš verjet, da se tudi jaz česa takega lotim, ane?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vse ima svoj namen, sem prav vesela, da se lotita česa takega! :-)

      Izbriši