nedelja, 17. maj 2015

Torta za 3. rojstni dan

Jupi, naš najmlajši je praznoval tretji rojstni dan! Ker sem bila sredi pisanja doktorata in po končanem dopustu v Parizu, sem za izdelavo torte uporabila že znane, preverjene recepte. Vse, da se izognem dodatnemu nepotrebnemu stresu. Še največ težav sem imela z mačkom - pa kje je otrok dobil to idejo?!





Biskvite za torto sem spekla po receptu za Victoria sponge cake. Če me spomin ne vara, sem eno maso spekla, ji odrezala napihnjen vrh ter prerezala na pol, da sem dobila dva tortna diska. Vmes sem dala smetano s pasijonkinim jogurtom in pasijonkinim pirejem ter bezgovim sirupom (utrjeno z želatino). 


Dodala sem še jagode, premazala s švicarsko masleno kremo in prekrila s tičino maso (smartflex).


Nastala je luštna tortica, ni ravno oblikovalski presežek, sem pa vseeno bila zelo zadovoljna z njo.

2 komentarja: