sreda, 1. april 2015

Huzarski krapki

Prisrčni piškotki, ki se jim kar ne moremo upreti, ko nas gledajo z marmeladnimi očesci. :) Fina, krhka, lešnikovo maslena sredica je ravno prav zapečena in hrustljava, ampak se kljub temu kar stopijo v ustih... Nastali pa so v seriji: "Ali bi ti meni kaj spekla za rojstni dan?" Seveda sem nekaj spekla, vendar se v poplavi dela, pri čemer mi že skoraj teče voda v grlo, komaj najde toliko časa, da to naredim kolikor toliko z užitkom, zato stvari delam veliko bolj premišljeno - na daljši rok, danes to, jutri drugo, odvisno od tega, koliko časa stvari zdržijo.



Ta vrsta piškotkov ima mnogo izvedb, meni pa se v takih situacijah velikokrat zgodi, da mi je "klasično" daleč najbolj všeč - deluje mi pristno, točno tako, kot mora biti in preverjeno dobro.

Recept
300 g moke
80 g mletih lešnikov
100 g sladkorja v prahu
1 zavitek vanilijevega sladkorja
200 g masla sobne temperature
2 rumenjaka
ščep soli
marmelada

pekači
papir za peko
dresirna vrečka
kuhalnica
folija za živila

Vse sestavine na hitro zgnetemo v srednje čvrsto testo, ga zavijemo v folijo za živila in pustimo počivati v hladilniku za kakšno uro, dve. Pripravimo si pekače, obložimo jih s peki papirjem. Pečico ogrejemo na 180 °C.

Testo preložimo na pomokano delovno površino, ga razdelimo na več kosov in naredimo valje. Razrežemo na približno enako velike koščke, iz katerih oblikujemo kroglice. Kroglice rahlo sploščimo, jih položimo na peki papir in vanje z ročajem kuhalnice, ki jo vsakič znova pomokamo, vdolbemo luknjico (za marmelado). Pekače položimo v prej segreto pečico in jih pečemo 10-12 minut, do zlato-rjave barve.


Marmelado segrejemo, jo napolnimo v dresirno vrečko in z njo nabrizgamo luknjice pečenih piškotkov. Počakamo, da se ohladi in strdi ter jih nato pospravimo v škatlo za piškote.

Ni komentarjev:

Objavite komentar