nedelja, 26. oktober 2014

Torta "Pujsa Pepa"

Ob vseh mogočih tortah za nešteto priložnosti se do sedaj še nisem lotila tort v 2D oblikah, enostavno ni bilo potrebe. Po pregledu svetovnega spleta po dolgem in počez, sem našla Pujso Pepo, ki mi je bila všeč. :) V pravih razmerjih. To pa je moj dosežek:




Kako sem se je lotila? Spekla sem biskvite za torto premera 28 cm. En biskvit je bil "biskvit, ki nikoli ne pade dol", ki se mi je posedel za vsaj 1/3 če ne 1/2, tako da o tem, da zares nikoli ne pade dol ne bi zgubljala besed - tako kot vsak drug biskvit. Drug biskvit je bil Hershey's. Kljub temu, da marsikje zasledimo komentarje o tem, kako soda bikarbona v tem biskvitu uniči okus po čokoladi (oziroma kakavu, če smo natančni, ker čokolade ni v tem biskvitu), se mi zdi, da je ta biskvit odličen in nima okusa po pecilnem prašku. :) Kar se tiče kreme, sem uporabila dve praktično najlažji kremi, malinovo-smetanovo za Hershey's in bavarsko na variacijo torte piškotek (z nutello in piškoti).

Zdaj pa rezljanje in oblikovanje... Torti sem postavila na pladenj, najprej sem se lotila pujsine glave. Vzela sem flomaster z jedilno barvo in na biskvit narisala osnovne poteze, ki sem jih potem popravljala, dokler se mi niso zdele v pravem razmerju. Potem sem vzela nož in obrezala. Za izdelavo pujsinega krila ni kakšne hude znanosti, edino kar precej torte ostane. Potem sem glavo in krilo postavila skupaj, obmazala z masleno kremo in počakala, da se strdi. Za glavo sem razvaljala roza tičino maso, za krilo rdečo in pujso lepo napravila. Sledilo je še dokončevanje s trakcem iz zmesi rdeče in roza tičino mase, izdelava oči, nosnic, ušes, ust, ličk, rok in nog in to je bilo to.

Izdelava torte ni bila tako zahtevna, pa vendar zelo lepo izgleda, sploh za otroški rojstni dan.

6 komentarjev:

  1. Mojstrica! Res fajn zgleda :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mam šele čes eno leto spet rojstni dan :( ;)

      Izbriši
    2. Saj veš, kako paše, če se kdo tudi zate potrudi, ne samo obratno. :) Če boš še potrebovala... :D

      Izbriši
  2. Ful, ful lepa in zelo, zelo dobra. (z)Maja je carica ;)

    OdgovoriIzbriši